Wednesday, August 20, 2008

PUTERI UMNO HAMPIR-HAMPIR DICABUL

Masterdedah telah berkesempatan menemubual seorang mangsa raba punggung dan keganasan PKR semasa hari penamaan calon. Mangsa ialah Cik Rohana berumur dalam lingkungan 20-an. Berikut adalah gambar gambar eksklusif Cik Rohana (seorang Puteri UMNO) yang telah menjadi mangsa kerakusan dan keganasan penyokong - penyokong PKR semasa hari penamaan calon pada 16 Ogos di Maktab Tuanku Bainun.

"Saya berasa amat malu, kesal dan marah yang amat sangat kepada mereka. Inikah cara berparti yang bersih" kata Cik Rohana. Ketika kejadian Cik Rohana menyatakan dia bersama sama dengan beberapa orang puteri UMNO yang lain sedang beredar keluar dari tempat penamaan calon. Sewaktu itu, hujan lebat, tiba tiba datang beberapa orang pemuda PKR datang dan meraba punggung mereka. "Mereka menghimpit dan mengesel badan mereka pada kami, kemudian mereka raba kami" adu Cik Rohana. Bukan itu sahaja, mereka telah menarik baju dan tudung mereka hingga koyak.

Cik Rohana menyatakan dia dan kawan kawan turut diludah oleh penyokong PKR tersebut. Pengalaman ngeri ini tidak membuat Cik Rohana dan rakan rakan untuk serik melawan PKR di Permatang Pauh.

sumber dari : tranungkite.online