Tuesday, June 2, 2009

Stadium Trg Runtuh- Satu lagi projek BN khianat rakyat


"

Inilah satu lagi projek yang korupt yang memusnahkan semua duit rakyat terengganu , yang harga nya sudah berkali ganda mahal dan runtuh pula. Keruntuhan stadium yang harga berjuta ini melambangkan akhlaq orang yang membinanya bermula dari kakitangan kerajaan negeri dan persekutuan serta kontraktor dan sub kontraktor yang melaksanakan kerja.

Stadium Sultan Mizan Zainal Abidin yang berharga rm300 juta ,yang dibina oleh kontraktor BN 300 juta, telah runtuh pada lebih kurang 8 am 2 june09. Atap dan struktur penyokong atap runtuh jatuh ke dinding stadium dengan kepingan aluminiun berterbangan sehingga 200 metre dari runtuhan. Yang jelas batang pipe yang menjadi menjadi struktur untuk menyokong atas telah terputus yang menyebabkan sebahagian besar atap telah jatuh ketanah.

Yang bertambah buruknya oleh kerana ingin menunjuk nunjuk projek stadium di bawah Deris Jusoh ini telah dibuat dalam keadaan kelam kabut bagi peristiwa yang ingin dicapai bagi meraih nama dan kehebatan. Kita berharap pihak anti rasuah tidak juga menjadi anasir jahat yang akan cuba memadamkan saja kes scandal tidak bertanggungjawab dan korup ini.

Untuk gambar lain yang menarik sila ke laman web almuslimin

No comments: