Sunday, September 7, 2008

OH PUTRAJAYA

16 September 2008 / 16 Ramadhan 1429 - Sama ada tarikh keramat tersebut akan menjadi kenyataan atau tidak, kita sama-sama tunggu dan lihat.

Namun, apa yang kita dapat lihat sekarang...pihak kerajaan UMNO BN begitu takut seolah-olah tarikh tersebut mengahantui setiap orang pemimpin atasan tertinggi mereka.

Buktinya kita boleh lihat beberapa agenda daripada pihak kerajaan yang zahirnya akan menghalang proses tersebut. Contohnya; BNBBC menganjurkan lawatan semua ahli parlimen keluar negara yang mana dalam keadaan ekonomi negara masih dalam keadaan gawat.

Minta pandangan membina serta ilmiah sahabat-sahabat semua. Adakah tarikh tersebut akan jadi kenyataan atau omong kosong untuk gimitkan keadaan sahaja.

2 comments:

Dun Kelaboran said...

16 Sept itu tarikh yang ideal.... Camanapun perjalanan ke arah pertukaran kerajaan insya Allah sedang dalam proses. Cepat atau lambat waktu hanya masa yang dapat menentukan...

angah said...

insyaALLAH>...

jika kita lihat jika umno tidak takut dgn tarikh 16 sept mengapa mereka begitu gelabah dan gelojoh seperti org yg takut...