Tuesday, September 2, 2008

"PIKET JALANAN PUNCA PELABURAN LEMBAP"

Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Paduka Ibrahi Alim berkata "kebimbangan pihak tertentu dengan kemasukan pelabur yang lembap ada hubung kait dengan demostrasi jalanan yang dianjurkan oleh pembangkang".

Beliau berkata, semua pihak bekerjasama bagi mengurangkan kebimbangan itu bukannya menjadi punca kepada pelabur takut untuk melabur di negara ini.

"Sekiranya sepanjang masa buat demostrasi, pelabur mana berani masuk, yang ada pun akan lari", katanya ketika mengulas kenyataan Penasihat Parti Keadilan Rakyat(PKR) Datuk Sri Anwar Ibrahim yang menganggap tiada ransangan baru dalam meningkatkan ekonomi menyebabkan ekonomi negara lembap.

kenyataan ini dipetik dari sinar harian Isnin, 1 September 2008.

minta komen dari rakan-rakan.

1 comment:

OTAI (Otak Tenang Akal Inovatif) said...

BETUL TU... DIA AKAN KE NEGARA YANG ADA 3 S - SUN, SEX, SAND. DI KELANTAN ADA PELEBUR KOT.BANYAK HYPERMARKET NAK KECEK PITIH KITO BALIK RAYO NI!

nak banyak pelabor kena TUNJUK KITA BAIK. KALU RUMAH KITA HARI2 ADA MANGKUK PINGGAN, PISAU PARANG, KORANG TERBANG... SAPA NAK GI MINUM AIR ATAU BERBUAL2. TAPI TAK PA LAH. ANUAR DAN PAKATAN RAKYAT BUAT DEMONSTARSI PUN KERANA NAK LEMAHKAN EKONOMI. BILA EKONOMI LEMAH, MAKA BOLEHLAH JATUHKAN KERAJAAN YANG ADA. ITU NAMANYA STRATEGIK.

KALAU EKONOMI BAIK. RAKYAT TAK MARAH - MANA BOLEH ANUAR DAN PAKATAN BOLEH UNDI BANYAK?
MAKNANYA KITA KENA SUSAHKAN ORANG, UNTUK KITA DAPAT UNTUNG.anak kerbau yang lemah akan jadi makanan harimau atau buaya. kalau tak lemah maka kena lemahkan dulu baru boleh baham! INI NAMANYA "MENANGGUK DI AIR KERUH."
APA PENDAPAT REDZA PULAK?